بنیتز: وقتی به هماهنگی برسیم، همه چیز آسان تر می شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: وقتی به هماهنگی برسیم، همه چیز آسان تر می شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: وقتی به هماهنگی برسیم، همه چیز آسان تر می شود

رافا بنیتز، سرمربی تیم رئال مادرید، دیدار پیش فصل این تیم مقابل رم در ملبورن را ارزیابی کرد و اظهار داشت که از عملکرد تیم راضی بوده، هرچند که باید در برخی نقاط تیم نیاز به تقویت دارد.

طـرفداری- به گزارش AS، وی گفت:

- بازی به طور کلی:

مثل همیشه در شروع پیش فصل، شما باید به یاد داشته باشید که ما تنها 5 روز برای تمرین کردن فرصت داشتیم. چند نکته کاملاً مثبت از بازی وجود داشت. ما فرصت هایی خلق کردیم که از دست رفتند، و باید اینجا و آنجا به اصلاحات ادامه دهیم. آنچه ما امروز دیدیم، نتیجه 5 روز کار بود.

- دفاع:

ما تغییراتی انجام خواهیم داد اما خوشآیند ترین بخش عملکرد امروز، فشاری بود که اعمال کردیم. ما هنوز فاقد ریتم هستیم و باید از فرصت هایی که ایجاد می کنیم، استفاده بهتری داشته باشیم، مثل موقعیتی که لوکاس داشت. همانطور که گفتم ما تنها 5 روز آماده سازی داشتیم و باید به تیم زمان دهیم. در نیمه اول کنترل بیشتری داشتیم و با راحتی بیشتری به موقعیت حمله می رفتیم، در حالیکه در نیمه دوم انرژی بیشتری داشتیم اما تنها در بخش پایانی مسابقه شروع به خلق موقعیت ها کردیم.

- کیکو کاسیا:

من تنها در مورد بازیکنانی صحبت می کنم که در حال حاضر اینجا با ما هستند و وقتی او از راه برسد، کار کردن با او را آغاز خواهیم کرد. کاسیا رقابت برای پست دروازه بانی را در تیم افزایش خواهد داد. دروازه بان های ما کیفیت کافی برای ادامه کار را دارند.

- آیا از سیستم های متفاوت استفاده می کردید؟

سیستم همان است، و در واقع این حرکات و جابجایی بازیکنان است که سیستم را تعریف می کند. همانطور که برخی از بازیکنان در فرم بهتری نسبت به سایرین بازگشته اند اما مهمترین بخش پیش فصل انجام کار هایی است که تیم نیاز دارد. به طور کلی، امروز ما مستحکم بودیم.

- کریستیانو رونالدو در طول چند روز ابتدایی:

او خوب است. او درست مثل سایر بازیکنان رفتار و نگرش خوبی دارد. ما تنها چند روز در تمرینات با هم بوده ایم اما با جدیت فوق العاده ای کار می کنیم. همه بازیکنان کمی مضطرب هستند تا نتیجه کار هایی که انجام می دهیم را ببینند. زمانی که به هماهنگی دست پیدا کنیم، همه چیز آسان تر خواهد شد.

- اودگارد:

ما نباید تنها به یک نفر اشاره کنیم. بازیکنان نیاز به بازی دارند. مایه تأسف است که بازیکنان جوان امروز فرصت بازی به دست نیاوردند. ما با بازی های دوستانه تمرینات خود را به تعادل می رسانیم و همه بازیکنان باید در بازی ها شرکت داشته باشند.

- هافبک های مازاد:

درست است، ما بازیکنان زیادی در خط میانی داریم. لوکاس سیلوا جزو بازیکنان غیر اروپایی است و باید در مورد او تصمیم بگیریم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.